tirsdag, januar 24, 2012

Skuffekort

Her i familien er vi flere som har bursdag de første ukene i januar. 
Så her har jeg laget et skuffekort til min søster. Syntes det passet bra, da jeg hadde kjøpt smykker til henne.






Til helgen skal jeg på årets første Dilletreff. Gleder meg, til å møte gamle kjente og hilse på nye.
Helgen etter er det Mjøstreff som står for tur;)

Ser jeg har fått flere nye følgere, og det er jo kjempestas:) Hadde vært hygglig å kunne besøke de nye følgerene jeg har fått. Men ser det mangler kobling til sidene deres. 
For en tid tilbake laget jeg en tut (oppskrift) på hvordan en legger inn en kobling til sin egen blogg. 
Den finner du HER

5 kommentarer:

Connie sa...

Woooow så stilig skuffe kort.
Ikke sett før. Rå lekkert.
Dette blir nok din søster veldig fornøyd med.

Kos deg på alle treffene.
Klem Connie

Lill Anita sa...

Denne skuffet kort var jo noe nytt og veldig flott.
Kreativ og oppfinnsom.
Klem :)

inger synnøve sa...

denne var lekker:) kos deg på dilletreff :)

Linda W sa...

Nydelig, liker måten du har pyntet og herlige farger. Tenker din søster blir glad:)
Ha en fin dag:)
Klem Linda:)

Anonym sa...

Nydelig skuffekort, med kjempefine ark og farger:) Klem Kari-Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...