torsdag, juni 14, 2018

Toffifee veske

Har prøvd meg på denne toffifee vesken, som så mange har laget.
Jeg valgte og dekke til hele fronten, da jeg ikke syntes
det var noe pent at esken syntes, når en tok opp lokket;)
Laget denne til min fars kone, da hun hadde bursdag før i denne mnd
Hun er så glad i sommerfugler, så jeg limte på en som jeg har malt på forsiden,
 og printet ut noen bilder med sommerfugler på, til å ha i lommen bak på vesken.







Deltar i disse utfordringene:
Korthobby FB # sommer - ingen spessiell utfordring
Papirlosjen # 06 - Ferietid (30.06) 
Scrappelyst # juni - Sommer og glede (30.06)
ScrapTheRainbow # 2 - Sommer (30.06)

8 kommentarer:

BenteS sa...

Kjempeflott!
Artig vri på toffifee esken :))

Lill Anita sa...

Flotte gaver å gi.
Flott eskekoffert med flotte detaljer :)
Klem :)

Guri sa...

Stilig innpakning til ei Toffifee-eske.

Jorunn`s scrapperier sa...

For en flott veske/eske. Den var ny for meg og så flott den er pyntet.
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Kristin Langnes sa...

Så lekkert og kreativt laget. Virkelig en god ide og en stilig variant!

Takk for at du deltar i juni-utfordringen hos Scrappelyst.

Synnøve Aakvik sa...

For en nydelig eske! Tenker at mottakeren ble veldig glad. Likte Ekstra godt sommerfuglene.
Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #ferietid
Klem fra DT-Synnøve

SirisKort sa...

Så lekker eske, lekre sommerfugler!
Takk for at du deltar hos Papirlosjen denne gangen :)
Klem Siri DT

Elisabeth sa...

Nydelig veskekort. Likte veldig godt at du har hatt konfekt oppi. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Juni utfordring. Klem DT-Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...