onsdag, juli 24, 2019

Julekort for juli

I dag har jeg endelig fått tilbake nettet mitt:)
Det har gått en mnd siden jeg mistet det,
å det har ikke vært lett å få det tilbake, i disse sommer tider.
Har vært noen tlf til Eltel som skulle ha ordnet nettet den 18 juli.
Det eneste de sier er beklager. Kan si jeg er lei av å høre det ordet:(
Når jeg ringte i dag, så ble det fart i sakene.
Fra jeg ringte og til de sendte ut to stk menn til meg, tok det under 1 time.
Det viste seg at det var brudd i en ledning oppi skogen bak her.
Da er det på tide å få lagt ut julekortet jeg har laget for juli.








Deltar i disse utfordringene:
Sivs Hobbybod på FB - 1 julekort hver mnd
Kreativ Scrapping # 7 - Jul i juli (29.07)

3 kommentarer:

BenteS sa...

Godt å høre alt er i orden igjen hos deg.
Nydelig julekort :))
Flott bretting - ser at den gir god plass til både å skrive hilsen og annet en vil ha med. Den skal utprøves ;)

Ida Kristin sa...

Så fint julekort! Takk for at du deltok i konkurransen hos Kreativ Scrapping :)

Scratch sa...

Så nydelig!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...