lørdag, mai 02, 2009

Mai 2008

Temaet for kurset var Twinkling H2O. Vi lagde 2 kort med 2 forskjellige bakgrunner.
På dette kortet har jeg brukt det store bakgrunnstempelet fra samlingen "Ornate Collection" fra Stempelglede. Jeg har brukt hvit stempelpute og embosset bakgrunnen med klart embossingpulver. Etterpå malte jeg over hele bakgrunnen med Twinkling H2O. Fargen heter Chestnut Brown. Helt til slutt kantet og svampet jeg bakgrunnen med fargen Jumbo Java fra VersaMagic.Hovedmotivet er stempelet "Dress-Up" fra Paperbagstudio, og teksten er fra "Tagordplate 3B" fra Anka's Design. Kartong: Akvarellpapir 300 g, Bazill - rosa og brun.Stempler: Stempelglede - Ornate Collection, Paperbagstudio - Dress-Up, Anka's Design - Tagordplate 3B.Blekk: Brilliance - Moonlight White, VersaMagic - Jumbo Java, Archival Ink - Coffee.Twinkling H2O: Chestnut Brown og rosa (husker ikke hvilke jeg brukte....)Dies: Quikutz - nameplate + Curls 4-inch GooseBumpz.Diverse: Retro Flower Punch i 2 størrelser, metallpynt, swarovski-perler, scrappers floss, blonde, glitter og kritt.


På kortet nedenfor, lagde jeg en H2O-bakgrunn med forskjellige rosafarger. Etterpå tørrembosset jeg bakgrunnen med diesen "Embossing Stylized Flowers" fra Cuttlebug. Blomstene fikk deretter litt sterkere rosafarge, og ble pyntet med metallpynt og halvperler.


Kartong: Akvarellpapir 300 g, Bazill: Washboard - Hot Pink og Rav Silk - Emma.Twinkling H2O: Diverse rosafarger.Dies: Cuttlebug - Embossing Stylized Flowers og Floral & Scroll Borders .Diverse: Metallpynt, bånd og halvperler

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...