mandag, november 22, 2010

Førstehjelpsskrin

Min venninne har fylt 40, og i den annledningen laget jeg denne morsomme esken.




Oppe i esken har jeg kjøpt 10 uringlass og fyldt med nonstopp. På hvert av glassene står det skervet hvordan "piller" som er i. Eks: Jeg har alltid rett piller.


Så noen kort med artige tekster på, slik som:
 Krisa er kommet, hva er det som skjer? Rynkene synes og blir bare fler. 
Ei 40 år`s krise er ikke bra, den er noe skitt, vi vil ikke den ha.






 Hadde også laget et gul, rødt og et blått kort som disse tekstene sto. Glemte å ta bilde av de.
 Gult kort
Advarsel.
Brukes i diskusjoner
med kjæreste og barn.
To gule gir ett rødt.

Rødt kort
Utvisning.
Brukes ved uakseptabel
oppførsel fra kjæreste og barn.
Fører til bortvisning fra området en viss tid.
Ett minutt per år i alder.

Blått kort
Timeout.
For bruk i diskusjoner og situasjoner der du/dere trenger
en liten pause for å få roet dere ned.
Timeouten varer så lenge som nødvendig,
helst ute i friskluft.

Så laget jeg et lite kort å la pengene inni.

 Min venninne syntes dette var en artig gave og få:) Laget også en bok til henne. Men har ikke fått redigert den enda, så den kommer litt senere.

8 kommentarer:

Yvonne sa...

For en utrolig herlig gave! Denne skal jeg jammen huske på neste gang jeg kjenner noen som jubilerer!
Stilige kort og nydelig eske!
Klem

Bodil sa...

Så flott laget og for en god idè :)
Ha en fin kveld :)

Gry-Heidi sa...

For en super gave, så kult !!! Nydelig pyntet!

Klem :)

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott gave til en 40 års jubilant!
Litt av en jobb...og veldig smart:-)

Klem Laila.

Connie sa...

For en herlig gave :O)
Så kreativ du har vært. Skjønner godt at denne fine gaven falt i smak.
Ligger jo mange timers jobb bak her.
ha en fin tirsdag.
Klem Connoe

Gunn sa...

En fantastisk ide og gave Karin :)
Her var det lagt ned mye jobb. Denne ideen likte jeg utrolig godt :)
Klem

Lill Anita sa...

Så flott denne gaven hva...
Ja dette var noe å ta med som ide...til noen som har jubilant...
Du er jo så kreativ.Karin..:)
Mye jobbing her ja...

Klem:)

Eva Helen sa...

WOOOW sååå FLOTT!!Nydelig og veldig kreativt laget allt sammen,og denne vil nok motager falle pladask for,og kansje en latter på lur også,når hun ser de glassene,hi,hi.

Klem Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...