søndag, september 18, 2011

Treff i Drøbak

Dette var mitt første overnattingstreff, og det var utrolig hyggelig. Traff mange hyggelige damer. Og jammen traff jeg gamle kjente også:)
Kommer en del bilder fra treffet + de 2 kortene jeg fikk laget;)
Her er noen av de kreatie damene;)




Her er biler av det de kreative damene fikk laget på treffet:)




Dette var mitt første kort. Det var en utfordring, der vi fikk utdelt ark og pynt.




Så fikk jeg pyntet og satt sammen 2 poser. Arkene var så dekorative, så jeg klarte ikke å pynte de;)





Til helgen som kommer nå den 24 & 25 skal jeg også være med på treff. Det er treffet som skal være på messa. Gleder meg masse til å treffe igjen gamle kjente, og treffe nye deltagere:) Kansje vi ses, om du skal dit.

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Høres ut som du har hatt det veldig hyggelig på treff. Mitt første overnattingstreff var på Ski i våres, og det var supertrivelig. Og nå er det ikke mange uken til neste Skitreff, juhu! Skal du dit eller?
Du har jammen vært produktiv syns jeg, nydelig det du har laget.
Vi sees kanskje på messa til helgen? Jeg skal dit på lørdag, men ikke på treff da. Satser på litt seriøs shopping :)
Ha en flott dag Karin!
Klem

Lill Anita sa...

Ja her må jeg si her er det vis det skjer.
Her var jo mye flott og kreative ting disse damene har laget...
Og det du selv har laget var jo veldig flott.
Du er jo blid veldig kreativ i det siste...
Ha en fin dag.
Klem :))

nergele's puslerier sa...

Ser ut til att dere koste dere mye og jeg har prøvd å sende deg mail,men den kommer bare i retur til meg ....prøv du på min adresse kort1006@hotmail.com

Connie sa...

Hei hei! Ser koselig ut.
Skal på messa i helgen jeg også.
Gru gleder meg. Som du sier ligger heller en uke etterpå.
Kanskje vi møtes. Skal holde et kurs sammen med Jorunn fra kortgleder.

Takker for mange hyggelig kommentarer i bloggen min. Det varmer.
Ha en fin kveld og lad opp til en tøff helg.
Klem Connie

Eva Helen sa...

Så artig at du har lagt ut bilder fra treffet!Jeg har ikke fått vært på noe treff eller messe,men håper på neste år engang!Har vært på treff før,men jeg får ikke til å lage noe...er mer opptatt av hva andre lager og få ideer,hehe.

Flotte kort du fikk laget :-)

Klem Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...