mandag, desember 19, 2011

Lykt

Da er det snart jul, og jeg har drevet å laget en del ting til familen. Er snart i rute med alt som skal lages til jul, og det er jeg glad for:) 
Har ikke laget mange julekortene i år, så det ble ikke mange som har fått noe i posten fra meg:( men de har fått andre ting som jeg har laget, og håper det kan være et plaster på såret for, ikke å få julekort.
Bilder av de tingene jeg har laget kommer snart ut i bloggen. 
De tingnen som de får til jul, blir ikke lagt ut før etter den 24 des.




Er det noen av dere som vet hvor jeg kan få kjøpt den EK snøkrystallen jeg har brukt her?
Har lånt denne, og kunne tenke meg den selv;)

3 kommentarer:

Lill Anita sa...

WOW denne var flott.Så du har fått til og laget en slik som jeg tenkte på og lage,men her strekker ikke alt til så vi for se senere.
Tusen takk skal du ha for besøket i bloggen min.Godt og se at du er blandt oss når du greier og være oppe...
Håper du for mulighet og være sammen med familien din nå til jul.
Tankene mine går standig til deg.
Du for ha en god bedring.
Ha en fin dag Karin.
Klem:))

Connie sa...

Så lekker Karin :o)
Nyyyydelig lykt.

Kos deg i julen.
Klem fra Connie

Lille`s hule sa...

Måtte inn hær også å se på vidunderløkta de :)
Den e like nyyydelig hær som i gruppa på fjæsboka ;)
Ha ei rektig God Jul :)
Lille

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...