søndag, oktober 07, 2012

Messe og treff

Sist helg var det Stempel Srap messe og treff.
Jeg deltok på treffet i år også. Og det var like koselig denne gangen:)
Det ble ikke store produksjonen på meg, denne helgen heller. (slik som det pleier)
Glemte å ta bildet av kortet jeg laget, for jeg ga det bort til ei venninne. 
Hun kommer til meg på onsdag, så da skal jeg få tatt bilde, og vist dere. 
Det ble en tagbok jeg laget denne gangen.
Koste meg gjorde jeg, slik jeg pleier:) Traff igjen kjente og det er jo alltid like hyggelig:)

Vant gjorde jeg denne gangen. Og ikke nok med en gagn, men jammen vant jeg ikke to ganger:)
Her kommer noen bilder fra det jeg vant og treffet.


 Denne mappen fra Prima vant jeg, på treffbiletten jeg fikk. 

 Denne paraplyen vant jeg på en utfordring




 Her er plasse jeg sitter, med noe av det jeg handlet

 Her er noe av det vi fikk på treffet + et flott ark

 På dette og bildet under, driver Kari å har en lek med oss. Derfor så mange har hendene oppe;)




 Dette var noen av de andre stemplene jeg kjøpte meg

 Bestilte meg også et stempel fra Scrapemagasinet, med navnet mitt på. 
Dette stemplet skal jeg bruke inni det håndlaget av stemplet vi fikk på treffet:)

 Her er trefftagen min jeg vant på:)

Til helgen skal jeg på Totentreffet for første gang, og det gleder jeg meg til:)
Ønsker dere alle en kreativ og flott uke:)

1 kommentar:

Lill Anita sa...

Først av alt Gratulere med gevinstene:)
Du var virkelig heldig.
Dette så jo koselig ut...

Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...