onsdag, august 16, 2017

Ryggsekker

I dag vil jeg vise dere noen ryggsekker til skole og barnehagestart.
Jeg har laget 6 sekker til alle nabojentene, rundt her jeg bor.
Hadde lyst til å prøve meg på en ryggsekk, så jeg tittet litt rundt på nettet.
Fant ikke noe mal som passet mine tanker.
Så var det å sette seg ned å lage en mal selv.
Jeg puttet såpeboble, hårstrikk, sukkertøystang, tyggis og en melkesjokolade i sekken
Jentene skal få sekkene i morgen, da alle er hjemme fra ferie igjen.
Å slik ble sekkene.












Deltar i disse utfordringene:

 Papirplaneten # August - Alt er lov (31.08)
 KreativScrapping # 8 - Stempel (26.08)
North Star Design # Juli/August - Alt er lov (31.08)
Teksten lykke til
 Papirlosjen # Juli/August - Alt er lov (31.08)
Hjerteboden # August - Skolestart (31.08) 
Hobbygarasjen # 50 - Tall (25.08)
KortOMania # 181 - Bling. Girls best friend (31.08)
Papirdesign # Juli/August - Favoritter (31.08)
Min favoritt er bretting
Scrappelyst # August - Forbokstav (31.08)
Min forbokstav er K. Så det ble kartong og kantpuncher


18 kommentarer:

Renate sa...

Oi, så fine disse var da! Litt av en jobb du har gjort, og jeg tenker det blir noen glade jenter som mottar disse :)
Takk for at du deltar hos Papirdesign!
Klem, DT- Renate

BenteS sa...

Flinke du!!
Flott jobb du har gjort med å lage mal etter eget hode, resultatet kan du være stolt av!
Disse var super fine, så gøy for jentene å få tenker jeg :))

Jorunn`s scrapperier sa...

Så nydelige sekker og flotte detaljer med navn og årstall. Likte også godt de fine beltespennene

Tusen takk for at du er med oss å feirer utfordring nr 50 hos Hobbygarasjen.no
Klem DT Jorunn Elin

Papirhula sa...

Wow, så fantastisk heldige jenter!😍 Utrolig fine sekker❤

Kristin Langnes sa...

Så utrolig vakker og lekker laget, og for en fantastisk hyggelig overraskelse av deg!

Takk for at du deltar i august-utfordringen hos Scrappelyst.

Karin Lovise sa...

Så flotte ryggsekker du har laget! De er kjekke å lage! Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen sin utfordring! Klem Karin Lovise

Ellinore sa...

Såååå......utrolig flotte....God helg til deg

Lill Anita sa...

Så flotte disse ryggsekkene ble...
Ja,jeg sitter her å venter på spennene som jeg skal ha på min sekk så blir det bra.
Ha en fin kveld :)

Anita Sæterdal sa...

Knallfine sekker, og en kjempegod idèe, takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem DT-Anita

Synnøve Aakvik sa...

For noen utrolig tøffe ryggsekker! Så fin ide til gave. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #alt er lov.
Klem fra DT-Synnøve

Hege sa...

Så fine sekker, og for en utrolig flott overraskelse.
Heldige jenter som får disse!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Cathrine Sandvik sa...

Disse sekkene var kjempefine! Tenker jentene ble glade ;-) Tusen takk for at du er med på Papirdesigns utfordring. Lykke til :-) Klem fra DT- Cathrine

Sissel sa...

Så kjempeflotte sekker i søte farger og fint pyntet.
Heldige jenter som bor i nabolaget ditt.
Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
Klem fra Sissel

Design og Hobby sa...

Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

DT-Gry

Katrine E. Bråten sa...

Utrolig søte skolestart-sekker du har laget. Virkelig flotte!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Tindaloo sa...

Oi! Disse var råstilige ♥ Flotte detaljer :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring
DT Hilde aka. Tindaloo

Ovedia Therese sa...

Kjempekult prosjekt med flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. DT - Ovedia Therese

Gunn sa...

Så heldige jenter. Koselig å gi bort. Disse var veldig søte. Greit å lage sin egen mal 😊 Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...