mandag, juli 23, 2018

En vase med blomster

Jeg skal på besøk til min tante, og hun tåler ikke blomster.
Jeg har en cricut air 2 maskin, og tenkte at da kan jeg jo kutte ut noen på den maskinen
Jeg har brukt filen som heter, Mom's Garden Gifts SVG Kit , og er kjøpt på svgcuts.
Vasen var grei å sette sammen. Var litt mere jobb med blomstene.
Er fortsatt sår på fingertuppene, etter 3 dager;)
Ble sår av å snurre den blomstertapen rundt på all stilkene;)
Brukte oasis i bunnen for å få rosene til å stå pent i vasen




Deltar i disse utfordringene:
Kreativ Scrapping # 6&7 - Blomster (26.07)
Papirlosjen # 7 & 8 - Alt er lov (31.08) 
Papirplaneten # 30 - Sommer (31.08)
Scrappelyst # juli - Alt er lov (30.07)
ScrapFromYourHeart # 23 - Alt er lov (28.07)

9 kommentarer:

Guri sa...

Så lur og koselig gave til ein blomsterallergiker :)

BenteS sa...

Litt av en jobb du har gjort, og resultatet ble nydelig!
Smart gave-idé :))

Bente Årstad sa...

Du er en tusenkunster Karin❤ du slutter aldri å imponere og dette var intet unntak... Bare et ord dekker dette "Fantastisk"

Trine-Lise Hauge sa...

Så smart! Der ga du meg en idee med min egen cricut maskin

Takk for at du deltar på Scrap from your heart sin utfordring
Klem DT Trine-Lise

Scratch sa...

De blomstene ble virkelig flotte! For en fin gave!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping! DT Linda :)

Elin sa...

Koselig og kreativt tenkt 😊 Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

Anita Sæterdal sa...

Noen flotte blomster og for en jobb. Jeg likte ideen din kjempegodt. Takk for at du deltar hos Papirlosjen, klem DT Anita

Ovedia Therese sa...

Kjempeflotte blomster. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

Elisabeth sa...

Nydelige blomster. Utrolig stilig. Tusen takk for at du deltar i sommerutfordringen til Papirlosjen. DT-Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...