torsdag, september 13, 2018

Telysholdere

Litt info om hvorfor det har vært stille her i bloggen, noen uker
Natt til søndag 26 august, våknet jeg av at det ristet i sengen min.
Det var et forferdelig tordenvær, som førte med seg 2 lynnedslag hos meg
Det ressulterte i at en del av tingene mine gikk i stykker
(oppvaskmaskin, tv, boksen fra Canal Digital, skriver, modem og pc)
Det har kostet mang krefter å få alt dette på plass igjen.
Er mange år siden jeg hadde ny tv, så her var det mye de skulle vite,
før tv kunne kobles opp. Så var det å få opp boksen fra Canal Digital.
Puuhh, litt utfordringer ble det der også, da det er slik boks jeg kan
ta opp og leie filmer på. Klarte det til slutt:)
Så er det all jobben med pc, og alt som skal inn igjen der.
Er snart på rett kjør igjen nå:)

Har laget disse to telysholderene, til min tante.
Disse har jeg kuttet ut på min Cricut Air 2
Filen jeg har brukt heter Enchanted Autumn SVG Kit 



6 kommentarer:

Guri sa...

Uff då. Det var mykje på ein gong. Alltid styr å sette seg inn i nye tekniske utstyr.
Stilig lysholdere

Swissie sa...

Uff så trasig! Litt av en opplevelse! Godt du er på vei tilbake til "normalen" igjen!
Skikkelig flotte lysholdere!
En fin kveld ønsker jeg deg, - og en tordenværfri høst!
Hilsen Liv i Sveits

BenteS sa...

Så fine disse lysholderne er!
Huffda, så uheldig du har vært, ikke greit når slikt skjer ;(
Godt å høre du begynner å få hodet over vannet igjen... <3

Bente Årstad sa...

Kjempefine lysholdere.
Utrolig kipt med slikt, men godt du snart er på rett vei igjen...

meides hobbyverden sa...

Disse ble jo herlige da ..veldig dekorative :-) Og så godt at det meste er oppe og går igjen etter alt du har vært igjennom i det siste :-)

Gunn sa...

Uff, enda godt det gikk bra med deg! Men det blir noe styr ja.
Utrolig kule lysholdere, annerledes!
Ønsker deg en fin dag :)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...