søndag, september 09, 2012

Førstehjelp for ekteskapet

Da kommer endelig innelgget med førtehjelpskofferten jeg laget til min venninne, når hun giftet seg i sommer.
Kofferten har jeg kjøpt på Søstrene Grene, og hatt på hvit maling med svamp. Så pyntet litt.
Innholdet i kofferten har jeg kjøpt på forskjellige steder. Etter hva jeg ville fylle kofferten opp med.
Denne overrekte jeg under middagen, og den ble tatt i mot med stor iver og mye latter:)
Her kommer det et ras med mange bilder.






































12 kommentarer:

Unni A sa...

hahahahahaha Så herlig!! :D Skjønner godt at denne gjorde stor lykke! Så kreativt!
klem Unni

Anne sa...

Så stilig og innholdsrik koffert du har laget Karin! Kjempetøft;)

Klem fra Anne

nergele's puslerier sa...

Kjempegod og flott gave -og tenk så mye moro ekteparet kan får med den kofferten...hehehe...

Gleder meg til å treffe deg på Eina!!!

Klem herfra

Connie sa...

Helt sum.......................
Guri land så kreativ du er:)
Heldig din venninne som har en så flink og kreativ forlover:)
Trenger ingen sang eller tale når hun får alt dette.
Så lekkert og gjennomført alt sammen.

Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Connie sa...

He he STUM............. skulle det stå:)

Lill Anita sa...

WOW !!!!!!! Jada kreativen din er det på langt ikke noe feil med.
Et utrolig flott gave til et brudepar. Og så innhold rikt...
Ha en fin Mandag :)

Klem :)

Bente Årstad sa...

Utrolig flott og skjønner godt den gjorde lykke, for den inneholder jo for enhver anledning hi hi:)
klem bente:9

Tuppenshobbyblogg sa...

Denne kofferten var bare helt fantastisk.Så gjennomført fra a til å.Alt var bare helt nydelig.
Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen hos meg,setter stor pris på det.

Klem,Kjersti

Synnøve sa...

Wow, så kul denne var, da!! For et arbeid du har hatt med å lage alle de fantastiske tinga:)) klem

Heidi sa...

Så herlig!
Morsom ide:)
Så gjenomført hele veien og for en artig gave å få.
Så kreativ du er:)
Klem, Heidi:)

Eva Helen sa...

wow dette er noe som brudeparet kommer til å bli glad for ikke minst komme til å trekke på smilebåndet.SÅ masse artig innhold også.

Takk for gratulasjonen.

Klem Fra Eva Helen

Nina H M sa...

hei lure på hva som står på sprayen ? ser det ikke . ellers va den kjæmpe kul hilsen nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...