onsdag, april 24, 2013

Sjokoladekort

Laget et sjokoladekort til ei venninne av meg, som elsker sjokolade;)
Syntes hun skulle få litt niste på togruren fra Oslo til Bergen:)




I morgen starter ferden til Totentreffet. Treffet starter ikke før på fredag,
men siden jeg ikke kan kjøre selv, da jeg fortsatt har gips på beinet,
er jeg så heldig at Elin og Grethe kommer å henter meg:)
Er ikke noen sak å komme seg på treff, når en har slike gode venner:)
Ønsker alle en god helg, når den kommer:)
 

6 kommentarer:

Unni A sa...

Så nydelig sjokoladekort!Heldige venninna di :)
God helg, kos deg på treffet! Hils alle kjente :)
klem Unni

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig pyntet sjokoladekort.

Klem,Kjersti

Meretekj sa...

Kjempeflott sjokoladekort!
Heldige venninna de:)
Klem, Merete

Unknown sa...

Jeg blir stadig imponert over dine "mesterverk" Karin...Håper du har hatt en knallhelg og at turen har vært flott...men mye inspirasjon ;-)

Klemz

Heidi.K sa...

Naaw åå vennen min, Ja det korte gikk rett i hjarta ;)og i magen =) ..hihi. Tusen takk for godbiten og vakert kort. <3 Love you <3

Lill Anita sa...

Flott gave til din venninne .
Flotte detaljer du har brukt.

Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...