tirsdag, oktober 31, 2017

Førstehjelpskoffert til mann på 40

I helgen hadde min bror 40 års dag.
Og jeg måtte jo lage en koffert til hann:)
Dette er den første kofferten jeg lager til mann.
Selv om mye er likt som i de andre koffertene jeg har laget, så var det noe nytt også:)
Alltid like gøy å gi, og stemningen blir høylytt, når alt innholdet leses opp.
Vær forbredt på mange bilder.















































Jeg deltar i utfordringen til:
Scrappelyst # Oktober - Stjerner (31.10)

3 kommentarer:

BenteS sa...

Snakk om kreativitet - så mye artig du har puttet inni kofferten!
Skjønner godt stemningen ble høy da denne ble overrakt :))

Bente Årstad sa...

Knallstilig og så innholdsrik, jammen er du kreativ:)

Kristine Henanger sa...

Knall stilig gave! Denne har nok tatt tid, men ble kjempe fin!
Tusen takk for at du deltar på Scrappelyst sin utfordring ♥
Klem fra DT Kristine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...