onsdag, juni 10, 2020

The Seventies album

Her har jeg laget et album til meg selv.
Jeg har brukt ark fra Ciao Bella, og serien The Seventies
I dette albumet har jeg tenkt å ha bilder av meg selv fra 70 tallet.
Jeg har fulgt en tutorial fra ei som heter Rosa Kelly, på youe tube.
Er første gang jeg har fulgt en tut, når jeg har laget et album.
Kjenner jeg liker best å sette sammen mine egne album;)
Men gøy å ha prøvd andres tut også:)
Her er det mange bilder, og en film av albumet på slutten av innlegget.




























Disse delene her er bevegelige, og er festet med en splittbinders














2 kommentarer:

Inger Hilde`s Kortmakeri sa...

Kult albun og råstilig ark. Du er flink Karin 🥰

BenteS sa...

Så flott album, dette er du skikkelig god på!
Herlige papirer, farger og detaljer - det oser 70-tallet lang vei :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...