torsdag, juli 01, 2010

Endelig et kort

Her har det vært stille i mange uker nå. Formen min er ikke noe å skryte av fortiden.
Har ikke krefter til å gjøre noe, selv om jeg har veldig lyst og det klør i fingrene etter å lage kort.
Er så elendig fortiden det er min datter som lager mat når jeg streiker slik.
Som noen av dere vet så driver jeg å skal finne meg nytt husrom i Mossetraktene. 
Det er ingen enkel sak når en har en sykdom å ta hensyn til. Skulle jeg ikke få meg noe sted å bo
Så får jeg mellomlande hjemme hos min mor. Skal se på et husrom til helgen, så jeg håper på å få det.

Har laget et helt enkelt kort da jeg plutselig ble bedt i 30 år`s lag, mens jeg var i Moss sist helg. 
Dårlige farger på det nederste bildet, men det får heller gå;)

Ønsker dere alle en god sommer om jeg ikke kommer med noen nye kort i den nærmeste tiden.
Det blir vel å bruke kreftene mine til å pakka her hjemme, da jeg skal være ute her jeg bor nå i løpet av august mnd.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Huff, så leit å høre at du er så dårlig. Får håpe det snur seg for deg, både med sykdom og husrom. Så godt at du har datteren din som kan hjelpe til litt ihvertfall. Lykke til med leilighetskikking til helgen!
Og så må jeg si at dette kortet var helt utrolig nydelig! Fantastisk flott motiv, og så fint det ble med blondekant og punchkant. Lekkert!
Ha en flott fredag og en god helg Karin!
Og god bedring.
Stor varm klem fra meg :)

Connie sa...

Huff så trist. Har tenkt på deg, og vet hvordan du har det.
Håper formen endrer seg litt, bare du får kjøpt deg noe i Moss. Ønsker deg all lykke. Godt du har en stor flink datter som hjelper til. Hvis det er en trøst lager mine barn også mye mat her i huset da mor ligger.

Kortet ble jo bare så lekkert da. Herlig motiv du har brukt.
Ønsker deg en god sommer, og god bedring.
Klem fra Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...