mandag, september 03, 2012

Kjærlighetsbok

I sommer når jeg var forlover i bryllupet til min venninne, laget jeg en del ting.
Jeg laget et førstehjelpsskrin for ektesapet.
I den kofferten hadde jeg mange forskjellige ting. Blantannet denne boken jeg nå skal vise dere.
Det er så mange bilder til der førstehjelpsskrinet, at jeg må dele det opp.
Så her kommer bildene av boken med kjærlighetsdikt.

















Skal få redigert resten av bildene, til førstehjelpsskrinet, for så å få de lagt ut i morgen.


4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Flott bok og gleder meg til resten:)
klem bente:)

Unni A sa...

Wow! Så flott den var! For en fantastisk gave! Gleder meg til å se skrinet :)
klem Unni

Lill Anita sa...

WOW.... så kreativ du har vært ...
En utrolig flott bok du har laget...
Ha en fin dag.

Klem Lill Anita :)

Connie sa...

Woooow for en herlig bok og for en fin jobb:)
Du er så dyktig og flink.
Gleder meg også til resten.......
Ikke lenge til vi møtes nå.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...