onsdag, april 11, 2018

VW buss

Min far hadde 70 års dag i slutten av mars, 
og jeg hadde lyst til å lage denne bussen til han.
Den er kuttet ut på min cricut air 2 maski.
Filen jeg har brukt heter, Surf Shack SVG Kit.
Denne er kjøpt på Svgcut.
Jeg skulle også ha et kort som skulle ligge inni bussen,
med en hilsen fra alle oss barna, barnebarn, samboere og kjærester.
Min far har alltid vært flink til å skru på biler, og andre ting han kan mekke på:)
Det var bakgrunnen for bussen og kortet, jeg har laget her







Deltar i disse utfordringene:
Korthobby FB # april - Dies (30.04)
Papirdukkene FB # april - Gutt/mann (30.04)
Scrapfromyourherart # 20 - ikke 6x6 (28.04)

Jeg vant hos:

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Utrolig imponert av alt det lekre du tryller frem. Og dette var jammen intet unntak ☺☺

Guri sa...

Denne var råtøff!!!

BenteS sa...

Du gjør det igjen og igjen; lager de flotteste kreasjoner!
Denne var råkul :))

Lill Anita sa...

En stilig fult bil med kort.
Ha en fin helg:)
God tur på treff.

Line sa...

Så utrolig stilig buss. <3
Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
Klem fra DT Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...