tirsdag, januar 15, 2019

Topp 10. 2018

Hei og godt nytt år, alle sammen:)
Nå er det på høy tid at jeg får ut, min topp 10 liste for 2018
Dette året har jeg deltatt på en julemesse. Noe som var nytt og spennende:)
Mye av produksjonen fra i sommer, har bestått av å lage opp til den julemessen.
Jeg fikk kjøpt meg en ny Cricut Air 2:)
Denne maskinen har bringt meg til litt andre 3D ting, en de jeg har laget selv
Masse jobb med å sette sammen mange deler, en ikke skjøner noe av;)
Men heldigvis så er det veiledning med filmer, til de fleste filene:)
Nå over til topp 10 listen. Bildene blir lagt ut i tilfeldig rekkefølge

Først ut er en melkjehjerte-eske til brudeparet
Mer info HER

En vogn til ei prinssesse som ble 4 år
Mer info HER


Bokeske til en venninne
Mer info HER


Bokskuffer til min søster
Mer info HER


Et sjokoladekort til farsdagen
Mer info HER

Vesker til kortedamene
Mer info HER


Gave-esker med en ny vri på til og fra lappene
Mer info HER


Et julekort som tok turen til Bergen
Mer info HER


Påskeegg med paraply
Mer info HER


To kirker med lys inni og, skuff under
Mer info HER

Sist men ikke minst, vil jeg takke alle dere som har vært innom siden min i 2018
En ekstra takk til de av dere som har tatt dere tid til å legge igjen en hyggelig kommentar
Får ikke glemme å takke dere, for all den innspirasjon dere gir meg,
når jeg er på bloggerunder hos dere
Håper det blir et produktivt 2019, her i bloggen. Og at jeg kan innspirere dere litt
Jeg har flere store prosjekter dette året, så en får se hvor mye utenom jeg får laget.
Ønsker alle et kreativt og fint scrappeår 2019

3 kommentarer:

BenteS sa...

Så gøy med et tilbakeblikk på noe av det du produserte siste år!
Kan ikke ha vært lett å plukke ut disse fra alle de flotte prosjektene dine :))
Jeg gleder meg til å følge deg i 2019, du sprer masse inspirasjon gjennom bloggen din <3
Forresten en stilig byste til søsteren din i forrige innlegg, er imponert over alle idéene dine.

Bente Årstad sa...

En flott 10 på topp. Imponerende liste og gleder meg til å følge deg i 2019😊

Gunn sa...

Takk for all inspirasjon i 2018. Her var det mye flott! Gleder meg til å følge deg gjennom 2019.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...