mandag, november 09, 2020

Snømann

 I kveld har jeg en snømann å vise dere.
Denne har jeg brukt min Cricut Air 2 maskin, til å kutte ut delene for meg
Fila har jeg kjøpt hos Simply Crafty Svgs
Fila heter ceerful snowma og kan kjøpes HER






Deltar i disse utfordringene:
Hobbygarasjen # November - Jul (25.11)
ScrapTheRainbow # November - Jul (30.11)

Jeg ble trekt ut som en av favorittene hos Hobbygarasjen.

Jorunn Elin 

Jeg falt for denne flotte snømannen til Karin 
Utrolig hva som kan trylles frem på Cricut maskinen
Herlig figur og den kan fylles med masse godis.

2 kommentarer:

Tone K. sa...

Så kul og flott snømann :) Skikkelig flott altså :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

Trude Julie sa...

Digger snømannen din! Takk for at du deltar på Scrap the Rainbows utfordring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...