mandag, februar 22, 2010

Legg til kobling

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve å lage en forklaring til hvordan du kan legge til en kobling, når du legger deg til i en blogg, eller hvordan du lett kan få inn en slik kobling.
En slik kobling brukes når andre går inn på "bildet" av deg i en blogg du følger, og har lyst til å se hva slags kreasjoner du lager og legger ut. (om du har lyst til at andre lett kan finne din side da)


1. Det første du gjør når du vil følge en blogg er å trykke på denne:
2. Da kommer du inn på denne siden
Her trykker du, der du ser den blomsten. (flere alternativer)

3. Neste side som kommer opp trykker du der blomsten er. (legg til en kobling.....)

4. Før du gjør noe mer nå, går du til din blogg og kopierer din nettadresse slik:
Høyreklikk med musa på nettadressen (da blir den blå) så på kopier

5. Og limer det inn slik som dette. (se under der hvor blomten står)
6. Så skriver du ditt navn i feltet (koblingsnavn) under nettadressen. Det er det navnet som kommer opp når noen tar musepilen over "bildet" ditt i en blogg du følger.
7. Når du har gjort dette er det bare å trykke på knappen LEGG TIL.
Og vips så kan andre lett titt inn på din blogg.
Du trenger bare å gjøre dette en gang, så vil koblingen syntes på alle de bloggene du følger.

PS: Er det noe som skulle være uklart her, så bare ta kontakt med meg, så skal jeg prøve å forklare så godt jeg kan.
Lykke til!

4 kommentarer:

Astrid sa...

Takk for tipset og den flotte forklaringen
Karin:-))
Klem fra Astrid

Yvonne sa...

Så supert! Dette har jeg nemlig slitt med lenge, og ingen jeg kjenner kan forklare meg hvordan jeg skal få det til. Takker og bukker, dette skal prøves!
Stoooor takknemlig klem :)

Yvonne sa...

Juhu! Da var det gjort! Du er en knupp altså!!!!

Randi Th. sa...

Takk for tipset! Da var det gjort hos meg også!
-klem-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...