fredag, januar 21, 2011

Award

Jeg har vært så heldig å få en award. Denne fikk jeg far Lisa. Tusen takk for denne awarden. Ta turen inn og se på alt det flotte Lisa har i bloggen sin:)

Når en er så heldig å få denne awarden, skal en fortelle 7 ting om seg selv:

1. Er veldig glad i gamle ting.
2. Liker veldig godt å lage kort.
3. Jeg har ME.
4. Er utrolig glad i min datter.
5. Liker at de som er rundt meg har det bra.
6. Liker å pynte meg.
7. Elsker julen

Jeg sender denne awarden vidre til 2 stk. Det er ikke lett å velge blandt så mange flotte bloggere. Men denne gangen blir det Lill Anita og Elinor.

1 kommentar:

Lill Anita sa...

Heisann.
Tusen takk skal du ha for denne Awarden.
Dette varmet med veldig.
Og uventet:)
Har nå tatt den med meg å lagt den til hos meg.
Tusen takk skal du ha:)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...