fredag, februar 25, 2011

Rammekort

Da har jeg fått laget et rammekort til, til utfordringen hos Kort og Scrappedilla på FB.
Deltar også i utfordringen til Sukkersøtt #114-som er å bruke puncher.
Legger også med mine fargevalg jeg har brukt til å fargelegge med. Egentlig for min egen del til senere bruk.



Fargene jeg har brukt er:
Hår: Stain,Tan og Cinnamon
Hud: Blush og Blossom i kinnene
Jakke: Warm grey 1 og 3
Kjole, sløyfe og sokker: Baby pink og Blossom
Sko: Såle-Warm grey 4. Selve skon: Stain og Tan.

Da ønsker jeg dere alle en super og kreativ helg!

5 kommentarer:

Lill Anita sa...

Hei Karin.
Så flott denne korte ble...
Du fikk jo ramme korte godt til...
Veldig flott fargelagt også...
Ha en fin kreativ helg:))

Klem :))

Gunn sa...

Veldig flott rammekort Karin :)
Motivet er nydelig, kjempe flott fargelagt.
Ha en super fin lørdag : Klem

Ane sa...

hei Karin! Så kjempe flott kort du har laget! Det motivet er jo bare så lekkert, og du har fargelagt det kjempe lekkert!
Takk for du deltar hos sukkersøtt:)
Klem fra Ane:)

Lene Aase sa...

Så utrolig vakkert rammekort! Supersøtt motiv som er rålekkert fargelaget, er imponert:)
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken!
Klem fra Lene:)

Gro sa...

Så nyyydelig og gjennomført kort på alle fire sidene. Disse motivene er så vakre, og du har fargelagt så flott. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til.

Klem :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...