tirsdag, mai 01, 2012

Fargelegging

Har dekorert en håpspray-flaske, som datteren til min venninne fikk.
Hun tar mor sin spray hele tiden. Og da var det greit at hun fikk sin egen.
Den ble helt enkel, da jeg er på besøk i Bergen, og ikke har med meg noe
korteutstyr, utenom tusjer og noen motiver.
Dette motivet som er et digistamps motiv, som Lilli S har tegnet.
Dette motivet passet helt perfekt til en hårspray-flaske syntes jeg.




Her er fargene jeg har brukt i promarker, for å fargelegge det flotte Embla motivet.
Hår og kjole: Aubergine, Purple, Amethyst og Orcid
Hud: Sunkissed Pink, Blush og Satin
Tatoo: Cyan og Cool Aqua


5 kommentarer:

LisaM sa...

Kjempe stilig!!! Flink du Karin☺

Håper du har det bra!
Tusen takk for kommentarer i bloggen min, veldig treig med å svare jeg da....

Ønsker deg en fortsatt fin uke☺

Lill Anita sa...

Så smart du er.
Dette ble jo virkelig flott :)

Klem :)

Bente Årstad sa...

SÅ stilig og rart hva en kan få ut av lite:)
klem bente:)

Heidi.K sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi.K sa...

Ja denne ble godt mottat av frøkna her i huset =) og så flott den ble vennen.
Kos & klem fra meg ;)<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...