søndag, juni 30, 2013

Kurv m hank

Først vil jeg takke for alle besøkende og hyggelige kommenterer,
dere legger igjen når dere titter innom.
Alltid koselig å få en mld, for det varmer:)

Laget denne kurven for en stund siden.
Har ikke fått lagt den ut før, så da er det vel på tide nå.






Deltar i Scrappin All Over #14 - Mer enn 2 bretter

Blir ikke mye blogging om dagen, da dagene brukes
med familie og venner. 
Snart skal jeg på ferie (Stokholm) med familien.
Det gleder jeg meg veldig til.
Håper der andre har en fin sommer også,
selv om været ikke er helt fint.


8 kommentarer:

Heidi.K sa...

Sååå fiin da vettu !! :O eg og vill bli så flink..;)
Og selvsagt slenger jeg inn en komentar når jeg er her søtnosa ;)
En klem slenger jeg ved og serru!

FRA:
Heidi I Bergen ;)

Rita sa...

Lekkert! Utrolig dekorativ og fine mønsterark :) Du får ha en god ferie sammen med familien din :) Må nok jobbe par uker til før det er ferie tid for oss :) Klem Rita

Unni A sa...

For en nydelig kurv! Nydelig papir og farger, lekkert med blonder og den punchede hanken.
God ferie! Kos deg med familien :)
klem Unni

Rita sa...

tusen takk for at du deltar i utfordringen til scrappin All Over :) Klem Rita

RitaK sa...

Så vakker kurv, nydelige farger og pynt. Sånn fikk jeg lyst til å lage også :-)

Papirskreppa sa...

Så fin denne er! Artig å se så mye fint som blir laget. Tusen takk for at du har funnet veien til Scrappin' All Over :) Vi har også en GDT utfordring i bloggen vår, som du kan være med på :)

Eva Helen sa...

Utrolig vakker kurv.Denne må det ha tatt tid å lage.Nydelig farge også

Klem Fra Eva Helen

Connie sa...

Wooow så nydelig:)
Lekkert pyntet som alltid.
Ønsker deg en forsatt fin sommer.
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...