mandag, desember 31, 2018

Nyttårs-effekter

På årets siste innlegg, har jeg noen nyttårs-effekter
Disse tingene kuttet jeg ut for å ha med som en dekorasjon,
på julemessa jeg var med på i november.
Jeg har kuttet ut disse tingene med min cricut air 2 maskin
Her er det kuttefiler fra forskjellige filer
Fila med kjolen er fra svgcuts og heter Brunch Party
Den fila kan du kjøpe HER
Fila med de andre tingene er fra samme kuttefil
Fila er fra svgcut og heter New Year`s Eve
Den kuttefila kan du få kjøpt HER

Da takker jeg for alle som har fulgt meg
og lagt igjen koselige kommentarer i gjennom hele 2018:)
Da starter det snart et nytt år, med nye kreative kreasjoner:)































 

3 kommentarer:

BenteS sa...

Godt nyttår, Karin!
Takk for alle flotte design du har vist gjennom romjula og ellers i 2018!
Gleder meg til å følge deg videre gjennom 2019 og få masse inspirasjon :))
Tusen takk for alle de fine kommentarene du har gitt meg på bloggen min - de varmer <3

Jeanett sa...

Gleder meg til å følge deg videre.
Godt nyttår.
Jeanett.

Lill Anita sa...

Godt nytt år!
Du er virkelig kreativ .
Stadig noe flott fra maskin din.
Blir spennende og se i 2019 hva du tryller frem :)
Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...