onsdag, desember 12, 2018

Sjokoladekort i svart og hvitt

Her er de to siste sjokoladekortene jeg laget til julemessa.
Veldig utradisjonelt i svart og hvitt.
Laget disse etter at jeg var ferdig på julemessa lørdag.
Hadde solgt ut alle jeg hadde med meg på lørdag,
og hadde ingen igjen til søndag:(
Disse to sjokoladekortene gikk den første timen, 
og de skulle sendes til Amerika, fikk jeg vite av kjøper:)








Deltar i disse utfordringene:

Kreativscrapping # 12 - Lag på lag-jul (26..12)
Nordsalten # 166 - Rett og slett jul (31.12)
Papirlosjen # Adventskalender - Alt er lov (24.12)
Scrappegarasjen # 50 - Jul (10.01.19)
Scrappelyst # Desember - Jul (31.12)

8 kommentarer:

BenteS sa...

Var i grunnen veldig fine i de utradisjonelle fargene😍😍

Bente Årstad sa...

Knallstilige og kjekt med litt utradisjonelle farger også:)

Wenche sa...

Så stilige sjokoladekort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

ingunnsinekort sa...

Så kule sjokolade esker:) takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK DT Ingunn

May-Runa sa...

Så stilig disse var!🍫👔
Diesene du har brukt er så nydelige✨
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb! DT May-Runa🦋

Hege sa...

Så stilige.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Elisabeth sa...

Nydelige sjokoladekort. Digger de. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Desember utfordring. Klem DT-Elisabeth

Synnøve sa...

Takk for at du deltar hos Scrappegarasjen med enda noen lekre sjokoladekort!! Stilig med utradisjonelle farger!
Klem, DT SYnnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...