onsdag, januar 15, 2020

Klippe-kort i blåtoner

I kveld har jeg et kort som det er mye klipping på, å vise dere.
Dette kortet var jeg på kurs på i høst, når jeg var på Mossetreff for scrappere.
Mona Hauge skulle ha kurs i å bruke store motiver fra et 30x30 mønsterark.
Vi kulle klippe ut motiver så det passet ned til et kort.
Så her fikk saksa kjørt seg godt, må jeg si;)








Deltar i disse utfordringene:
Hobbygarasjen # januar - Vi vil se fargen blå (25.01)
KreativScrapping # 01 - Lag på lag (29.01)
Nordsalten # 179 - Alt er lov (31.01)
ScrappTheRainbow # 19 - Bruk klippark/bilde (30.01)
Scrappelyst # Januar - Årstider (31.01)

Jeg ble trekt ut som vinner hos:

 Dette er premien jeg vant



Jeg ble også trekt ut som topp 3 hos:
 

6 kommentarer:

BenteS sa...

Ble helt satt ut da jeg så dette kortet, Karin, noe så stilig!
Skikkelig wow-faktor!
Og de nydelige arkene - ikke lett å klippe i slike.
Men du har fått med en masse flotte detaljer.

Tone K. sa...

wow....så fantastisk flott :)
Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

May-Runa sa...

Skikkelig flott kort med så mange fine detaljer! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap the rainbow 🌈DT May-Runa🦋

Katrine sa...

WoW! For et fantastisk nydelig kort og så forseggjort. Liker også disse vakre arkene kjempegodt. Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb.
Dt-Katrine

Kristin Langnes sa...

Så nydelig og for en enorm jobb du har lagt i dette.

Takk for at du deltar i januar-utfordringen hos Scrappelyst.

May-Runa sa...

Nydelig kort - du er dyktig altså!✂️😊

Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...