tirsdag, oktober 06, 2020

Øl og sjokolade

 I midten av september hadde samboeren til min mor bursdag.
Laget dette settet med ølglass og sjokolade til han.
Ølglasset har jeg kuttet ut på min cricut air 2 maskin.
Filla jeg har brukt heter Beer glass, og den finner du HER
Esken  til sjokoladen, har jeg laget mal på selv
 











Deltar i utfordringen til:
Kreativscrapping #10 - Alt er lov (31.10)
Hobbygarasjen # Oktober - Inspirert av høsten (25.10)
Jeg ble trekt ut som en av favorittene hos Hobbygarasjen:)

3 kommentarer:

Inger Hilde`s Kortmakeri sa...

Fantastisk 🥰

Karin Lovise sa...

Så stilige bokser og kort! Kjempekule rustikke farger og så smart å skjære ut ølboksen på cricuten, glemmer som regel å sjekke alle filene man kan bruke på den jeg. Tusen takk for du deltar i hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise

Tone K. sa...

Så kult dette var! :) Skikkelig flott altså :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...