søndag, mars 28, 2021

Toppliste 2020

 Det sises at jula varer helt til påske.
Så da går det vel greit å legge ut min topplise for 2020,
nå i slutten av mars;)
Det har vært så mange innlegg jeg ikke rakk å legge ut, i året som gikk.
Mange av julegavene ble ikke åpnet før i januar, grunnet covid 19.
Jeg har glemt litt av å legge ut tingene her i bloggen,
så alt er ikke grunnet covid 19.

Nå over til min toppliste for det rare året 2020.
Det ble produsert litt i året som gikk også, av stort og smått.
Er ikke alltid like lett å skulle velge ut noen prosjekter,
som skal få komme på topplisten.
Så i år er det hele 15 prosjektr som får komme frem igjen.
Noen maler har jeg fått laget i år også, hele 9 stk ble det.
4 av de er med på topplisten.

Vil takke dere som er innom bloggen min:)
Ser det mange ganger er flere hundre innom hver dag og titter.
Det er jeg utrolig glad for, og en ekstra takk til dere som legger igjen noen ord:)

Med dette håper jeg at jeg kan innspirere dere litt i året 2021 også.

Nå kommer endelig min toppliste for 2020.
Bildene blir lagt ut i tilfeldig rekkefølge.

Eske med kremtopper
Mer info HER

12 fylte gaveposer
Mer info HER

Påskeharer til nabobarna
Mer info HER

Album til meg selv
Det erogså en fil av denne
Mer info HER

Bokholder med gaver inni bøkene
Det erogså en fil av denne
Mer info HER

Milkshake
Mer info HER

Sparegriser til nabobarna
Mer info HER

Kamera med album
Mer info HER

Et kort med ark fra Mintay
Mer info HER

Sjokoladerull-eske
Mer info HER

En gitar til en artist
Mer info HER

Eksplosjonsboks med album
Mer info HER

Telyshus til noen som elsker katter
Mer info HER

Esker til marsipangriser
Mer info HER

Hele 20 stk esker med julekuler
Mer info HER


1 kommentar:

BenteS sa...

Så fint å få se disse igjen!!
Du har vært kjempeproduktiv, Karin:))
Alltid gøy å titte innom deg, masse inspirasjon å få :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...