mandag, januar 03, 2022

Topp 10 for 2021

 Vil få ønske alle et godt nytt år 2022.
I året som ligger bak oss, har preget oss alle der vi fortsatt står i en pandemi.
Håper året 2022 vil gi litt mer slipp på Covid-19, å at vi kan være litt mere sosiale igjen.
Det har blitt en del onlinetreff dette året, noe som har vært nytt for meg.
Det er både positivt og negativt med onlinetreff. 
Det positive, er at en har alle tingene sine i nærheten.
Det negative, er at en ikke kan være sosial med andre.
Så krysser fingrene for at det kan bli noe treff i år.

Nå over til min toppliste for året 2021.
Det ble produsert litt i året som gikk også, av stort og smått.
Er ikke alltid like lett å skulle velge ut noen prosjekter,
som skal få komme på topplisten.

Noen maler har jeg fått laget i år også, 5 stk ble det.
3 av de er med på topplisten.

Vil takke dere som er innom bloggen min:)
Ser det er flere hundre innom hver dag og titter.
Det er jeg utrolig koselig, og en ekstra takk til dere som legger igjen noen ord:)

Med dette håper jeg at jeg kan innspirere dere litt i året 2022 også.
 
Blir spenndende å se ha 2022 bringer av kreativitet.
Vet jeg selv har et par store prosjekter, jeg skal lage.
Det blir også produsert til årets julemesse,
som skal avholdes siste helgen i november. 

Så med dette ønsker jeg alle et kreativt og fint scrappeår 2022

Nå kommer endelig min toppliste for 2021.
Bildene blir lagt ut i tilfeldig rekkefølge.
 
Veske med tilhørende kort
Mer infor HER

Pyramide-album
Mer info HER

Sjokoladekort til 17 mai
Mer info HER

Eksplosjonseske til gutt
Mer info HER

Melkehjerter til brudeparret
Mer info HER

Kassettspiller med 4 kasetter
Mer info HER

Nøtter med telys
Mer info HER

Viktoriansk lanterne
Mere info HER

Eske til melkenapper
Mer info HER

Pizzaeske til jul
Mer info HER


1 kommentar:

BenteS sa...

Så mye fint!
Nei, det kan ikke være lett å plukke ut ei Topp 10-liste ut fra alt det flotte du lager i løpet av et år :))
Ha et riktig godt og kreativt nytt år! Gleder meg til å følge deg videre:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...