onsdag, februar 22, 2012

Award

Har vært så heldig å få denne awarden av Connie. Tusen takk for den:)
Ta en tur inn i bloggen til Connie, der vil du se alt det flotte hun lager.




Så kommer det som er litt vanskelig. Å skulle bare velge 5 stk som jeg skal gi denne vidre til.
Er ikke lett å velge blandt så mange dyktige bloggere.
Kriteriene for denne awarden er, at det skal være at de har under 200 følgere.
Mine valg denne gangen blir disse fantastiske bloggere:

Håper dere vil ta i mot denne awarden.

4 kommentarer:

Eva Helen sa...

Gratulerer med Adwarden :-) Og ikke minst Tuusen takk for kommentaren i bloggen min.Så gøy å lese at du har erfaring med disse tusjene.Jeg har vært forvirret over den tusjene som har så like navn.Er nok den type tusj du har som er med liten tupp som ligner mer på promarker som jeg kunne tenkt meg.Hvor kjøper du dine?Og jeg vil gjerne ha farge info av deg,sån i tilfelle jeg kjøper de tusjene.Må du ha en riktig fin helg.
Klem Fra Eva Helen

EllenFossli sa...

Åååå, tusen tusen takk for at du vil gi denne Adwarden til meg <3 Det satte jeg utrolig stor pris på, lille meg <3 Du har sett meg <3 Gode du!
I kveld skal jeg ta avgjørelsen på hvem som skal få av meg <3 Dette var stort <3

Gratulerer masse med Adwarden til deg (glemte nesten det....ble bare så glad selv). Velfortjent til deg. Alt det utrolige du lager, og hva du gir av hjelp til oss! Jeg har aldri møtt noen her inne som deg <3

Gleder meg til å sette den inn i bloggen min <3<3<3

Gunn sa...

Tusen takk for Awarden Karin, utrolig søtt og snilt :)
Skal gjøre et forsøk på å flytte den inn i bloggen min, har ikke fått det til før...men, kanskje nå?
Ha en fin kveld :)
Klem

EllenFossli sa...

Da har jeg klart det ;) Nok en gang tusen tusen takk <3 Nå ble det natta her ;) Tok lang tid å gå gjennom, men morsomt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...