mandag, februar 27, 2012

Dilletreff 2012

Årets første treff var Dilletreffet 28 & 29 januar.
Som vanlig fikk jeg ikke produsert så mye, men et kort ble det da:)
Det var en utfordring vi fikk. 
Ellers startet jeg på noe som skal bli en mal. Til en telyseske med skuffer.
Traff jo serførgelig mange kjente og jammen mange ukejente også.
Alltid like gøy å bli kjent med nye mennesker:)
Først et bilde av kortet jeg laget



Så noen bilder fra treffet







 Inger dypt konsentret:)

 Grethe i en dyp samtale, for å skaffe oss noe vi trengte til ett av kursene:)

 Det ene kurset vi fikk var å lage en lampe. Jeg var med på denne.



 Jeg var så heldig å vinne også:)





4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig kort du hadde laget og her var det jammen mange flotte scrappedamer. Ikke i tvil om dere hadde det kjekt:)

Connie sa...

Nydelig kort og herlig bilde.
Er det et bilde du har på PC`n og har lyst til å dele med meg?
Det var såååååå lekkert.

Klem Connie.

Eva Helen sa...

Så morro å se bildene fra treffet du var med på.SÅ masse flott dere laget på treffet og ikke minst så masse fint du vant også.

Klem Fra Eva Helen

Pia sa...

super sødt kort og hvor ser det ud til i har hygget jer, ser spændende ud med de lamper
knus pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...