torsdag, november 15, 2012

Dilletreffet 2-4 november

Nok et treff er over, og ett nytt står for tur i helgen. 
I helgen er det litt annerledes, for da er det min venninne og jeg som er arangører.
Her er noen bilder fra nok et koselig treff. 











 Vi fikk i oppgave å lage oss navneskilt. Og slik ble mitt.

 Var heldig og vinne en gevinst på dette treffet også:)

 Laget en tag til Elin M, før jeg kom på treffet. 
Hun er glad i delfiner, og jeg hadde et stempel med delfiner på,
som jeg ikke har brukt noe særlig. Da tenkte jeg at hun kunne få det.
Måtte lage en tag til henne også;)

Ønsker dere alle en fin kommende helg:)

1 kommentar:

Lill Anita sa...

Du verden for et treff du var på.
Her var dere mange aktive damer:)
Koselig :)

Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...