fredag, desember 22, 2017

En eske til jul

Her kommer enda en eske.
Denne har jeg laget til min mor, og hennes sambo.
De ønsket seg penger til opplevelser,
og hva passet vel bedre da, enn å lage en slik eske;)
Dere er nok lei disse eskene nå. Men det kommer en til dette året;)
Slik ble denne esken uten noe pynt, da jeg syntes arkene pynter så mye i seg selv.
Min mor elser dumpapper, og da var ikke valget vanskelig, når jeg skulle finne ark;)







Jeg deltar i denne utfordringen:
Papirdesign # Desember - Jul (31.12)

3 kommentarer:

Gitte sa...

Flot æske.

BenteS sa...

Nydelige disse eskene dine!
Uansett hva du putter oppi, kan jeg tenke de blir satt stor pris på ;))
Håper du er ferdig med juleforberedelsene nå.
Her mangler kun pynting av tre ;))
God Jul!

Renate sa...

Utrolig flott eske! Tenker den ble satt pris på!
Takk for din deltakelse hos Papirdesign.
DT- Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...