tirsdag, juli 31, 2018

Jul i juli, nr 1 - 2018

Jeg som skulle legge ut noen julekort jeg har laget nå i juli, har vist ikke fått somlet meg til det.
Men i dag på julis siste dag, rekker jeg å få ut et julekort.
Ser rundr om at det er stor akrivitet for juleprodukjon, nå i juli.
Dette julekortet laget jeg i februar, så det har ligget en stund;)
Så her er mitt første julekort dette året




Deltar i disse utfordringene:
Papirlosjen # 7 & 8 - Alt er lov (31.08) 
Scrappelyst Grublis # Juli - Stjerner (06.08)

2 kommentarer:

Ovedia Therese sa...

Nydelig julekort. Aldri for tidlig å starte julekortproduksjonen. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

Elisabeth sa...

Flott julekort. Jul i juli er en fin ting. Tusen takk for at du deltar i sommerutfordringen til Papirlosjen. DT-Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...